Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss (Ungekürzte Lesung)
Unavailable
Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss (Ungekürzte Lesung)
Unavailable
Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss (Ungekürzte Lesung)
Audiobook3 hours

Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss (Ungekürzte Lesung)

Written by Fredrik Backman

Narrated by Heikko Deutschmann

Rating: 4.5 out of 5 stars

4.5/5

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Ich bitte dich um Entschuldigung. Für alles, was ich in den kommenden achtzehn Jahren tun werde. Für alles, was ich versäumen werde. Alles, was ich nicht verstehe. Für all die Situationen, in denen ich dir schrecklich peinlich bin. Alle Ferienlager, bei denen ich mich freiwillig als Helfer melde. Alle Freundinnen, die du niemals zum Essen mit nach Hause bringst. Für das eine Mal, wenn deine Schule alle Eltern zu einem Brennball-Turnier einlädt und ich die Sache ein kleines bisschen zu ernst nehme. Und für mein T-Shirt mit der Aufschrift ›Echte Männer wiegen über 90 Kilo‹. Fredrik Backman hat einen hinreißenden Brief an seinen kleinen Sohn geschrieben: Humorvoll und immer direkt aus dem Herzen erklärt er ihm und uns die Welt und alles, was man darüber wissen sollte.
LanguageDeutsch
Release dateJan 26, 2018
ISBN9783732451449
Unavailable
Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss (Ungekürzte Lesung)
Author

Fredrik Backman

Fredrik Backman is the #1 New York Times bestselling author of A Man Called Ove, My Grandmother Asked Me to Tell You She’s Sorry, Britt-Marie Was Here, Beartown, Us Against You, and Anxious People, as well as two novellas and one work of nonfiction. His books are published in more than forty countries. He lives in Stockholm, Sweden, with his wife and two children. Connect with him on Facebook and Twitter @BackmanLand and on Instagram @Backmansk.

Related to Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss (Ungekürzte Lesung)

General Fiction For You

View More

Reviews for Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss (Ungekürzte Lesung)

Rating: 4.666666666666667 out of 5 stars
4.5/5

3 ratings1 review

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words

  • Rating: 5 out of 5 stars
    5/5
    Who else can make you laugh and cry in the same book? That's only Backman, with his funny tone and love and sincere thankfulness for the one in his live that is always by him. Thanks for the great time!