Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Staffel 2: Die Experten, Folge 5-8
Unavailable
Staffel 2: Die Experten, Folge 5-8
Unavailable
Staffel 2: Die Experten, Folge 5-8
Audiobook3 hours

Staffel 2: Die Experten, Folge 5-8

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Die Hörspielreihe wurde erdacht und verfasst vom deutschen Schriftstellerehepaar Rolf und Alexandra Becker, das sich insbesondere durch ihre Krimialhörspiele einen Namen gemacht hat. „Gestatten, mein Name ist Cox“, „Dickie Dick Dickens“ und eben auch „Die Experten“ gehören zu ihren bekannstesten Werken. Allesamt entstammen die Produktionen aus den goldenen Jahren des Radiohörspiels, sie waren wahre Straßenfeger!
LanguageDeutsch
PublisherPidax Audio
Release dateMay 3, 2013
Unavailable
Staffel 2: Die Experten, Folge 5-8

Related to Staffel 2

Related audiobooks

General Fiction For You

View More

Related articles

Reviews for Staffel 2

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words