Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Der entlassene Sträfling / Lina Berger
Unavailable
Der entlassene Sträfling / Lina Berger
Unavailable
Der entlassene Sträfling / Lina Berger
Audiobook33 minutes

Der entlassene Sträfling / Lina Berger

Written by Alfons Petzold

Narrated by Peter Patzak

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Der entlassene Sträfling:
Steht da ein Mensch, fern der Straße, einsam auf einer Wiese. Stünde er um die Zeit des Abenddämmers hier, so lehnte sein Schatten an der stahlgrauen Tannenmauer des Waldes. Aber es ist Nacht.

Lina Berger:
Als die seit Monaten beschäftigungslose Verkäuferin Lina Berger die Not zu Hause nicht mehr länger sehen konnte, ging sie eines Morgens zu der „Frau“ in der Leopoldstadt, deren Adresse sie einmal zufällig erfahren hatte.
LanguageDeutsch
Release dateNov 19, 2014
ISBN9783990412077
Unavailable
Der entlassene Sträfling / Lina Berger

Related to Der entlassene Sträfling / Lina Berger

Related audiobooks

Reviews for Der entlassene Sträfling / Lina Berger

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words